lørdag 18. februar 2012

Nowy blog!!!

Hello!
Zrobiłem sobie nowy blog, że tak powinienem mieć naprawdę dużo czasu, ale jedna rzecz, która utworzyć nagłówek dla mnie, bo jestem tak zła, aby pozwolić nagłówkiwidziałem, gdy pokazano niektórzy chcieliby, aby nagłówek dla mnie, to to miłe, ale jednarzecz, którą po kilka zdjęć, które chcę udać moje ramię, ponieważ pochodzą one gdy jestem na komputerze bo teraz siedzę w moim IPodn więc będę nie tylko zamierzaprzesłać kilka zdjęć jest jakaś skazani: (
Ale wczoraj gdy zjadłem Nacho pizzę, co było naprawdę nammiss :))
Ale to nie było tak dobrze bez Taco przyprawa mama lubi to przynajmniej nie hehe ..
Ale co chcesz, abym na blogu o muszę zrobić film lub cokolwiek, co nie musi być wideomogą być ASSA Losowe zdjęcia do mojego konkursu lub inne dziwne teraz to ty / You Decide który wrócił wszystko razem :)
Do zobaczenia;)

1 kommentar:

  1. Hei Andrea Jeg er polsk kul blogg har du bare en liten bug, men jeg antar det er fordi fordi du bruker google oversetter så? Legg til sett :)

    SvarSlett