søndag 26. februar 2012

Polsku

Hej wszystkim duże i małe to jest po polsku, jak byłem na górze byli bardzo przytulny <3 Ale teraz jestem z powrotem na blogu, jeżeli są one bardziej blogów.
Dziękuję czytasz mojego bloga ILU <33
Ale pamiętaj, że trzeba także komentere To bardzo mnie cieszy, ale trochę o moich dni w górach stałem aka nartach i grał w karty i rockiem wiele więcej superkoslig miejsce, gdy masz np. zimą i latem.
ale dziś byłam prawie 2 mil na narty był męczący poszedłem do 4 godzin, mój Boże, myślałam, że umrę: P
tak tak ale mam nadzieję, że będziecie czytać mojego bloga i komentowanie jak dobrze, ale jedno pytanie chcesz mi zacząć pisać wiadomości w języku polskim?...


2 kommentarer:

  1. Będe czytać na twojego bloga uszczęśliwiłam cię

    SvarSlett
  2. Fajny blog! Ja również będę czytać :* Fajnie piszesz po polsku,mimo pomyłek fajnie ci to wychodzi

    SvarSlett